2009. április 26., vasárnap

Nyulas-Jaunty-s hétvége aminek még nincs vége

Csütörtökön megkaptam az új MSI Wind Netbookomat(ez külön bejegyzést érdemel), pénteken sikeresen fel tudtam rakni rá egy Jauntyt, szombaton már készen állt hogy menjek el vele az itteni(értsd Marosvásárhely) Jaunty összejövetelre. Voltunk elegen, de lehettünk volna sokkal többen, ezt arra értem hogy voltak emberek akik magyar előadások hiányában nem jöttek el, amit nagyon sajnálok, mert ez nem lett volna egy olyan probléma amit kicsi szervezéssel nem lehetett volna megoldani, de mi nem reméljük, hanem tudjuk, hogy a következő úgyis jobb lesz ilyen téren. :)

Mivel én nagy slashdot-olvasó vagyok, az első előadás sok újjat nem mondott, a második sem, mert ismerem nagyon jól az Ubuntu szerver változatot, a harmadikban volt egy két érdekesebb dolog számomra, mert ott a román Ubuntu közösségről volt szó meg a lokalizációrol.

Hogy mire nem képes egy theme meg egy ikonszett, azt az a tény bizonyítja, hogy volt aki ezek miat azt hitte hogy Windows van a netbookomon :) , azokívül meg el kellet magyarázzam, hogy Suse Linux Enterprise Desktop volt rajta eredetileg, ami nem a legjobb megoldás netbookokra.

Mindezekután elmentem a barátnőmhöz, ahol addig kinlódtam amíg müködésre nem bírtam a clicknetjét(olcsó USBs modemnek híg a leve), természetesen sikerrel.

Másnap(vasárnap) lementünk a nyaralójukhoz ahol akartunk volna fényképezni, de le volt merülve az akumulátor, szerencsére ott volt kéznél a netbook és rájöttem hogy milyen jól lehet fényképezőgépnek használni, azt leszámitva hogy szembe néz a lencse :)

Nagyon jól telt ez a FAIL mentes hétvége, de sajnos a kellemes része már véget is ért mert a kávém kortyolgatása befejeztével indulhatok neki a melónak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése