2009. március 29., vasárnap

Dropbox - Fájdalomentes fájlszinkronizáció illetve fájlmegosztás egyszerü halandóknak

Miután megvásároltam a másik laptopomat, arról álmodoztam hogy bárcsak lenne egy közös mappa a két gépen amibe ha teszek valamit az egyik gépen megjelenik a másikon is. Persze erre akkor is kaptam több megoldást de valahogy egyik se volt az igazi, vagy túl komplikált volt.

Ma rábukkantam egy kiválló megoldásra, a neve Dropbox, és alapból ad mindenkinek 2GB online tárhelyet, ami segitségével szinkronban tud tartani mappákat több gépen is. Ha meg mindez nem lenne elég ott van az a tény is, hogy multiplatform, tehát ugyanazt a mappát szinkronban tudjuk tartani Windowson meg Mac OS Xen is és ha egyik kollégánknak van Dropboxa, akkor tudunk egymással mappákat megosztani, pl közös kirándulásról készült képet.

Persze ezzel is úgy van mint minden más szolgáltatással, hogy 2GBig ingyenes, viszont akinek több kell az vásárolhat több tárhelyet. Aki meg ajánlja ezt másoknak is, az kap pluszba tárhelyet egészen 5GBig.

Szerintem kár ennél jobban bemutatni, csatoltam egy videót és aki regisztrálni akar az megteheti itt utánna innen letöltheti a klienst, ami gyakorlatilag egy nautilus plugin, de ha egyszer elindult, csinálja a dolgát fájl kezelőtől függetlenül.

Végezetül itt a videó ami sokkal többet elmond mint 100 szó:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése